Žrtev kroničnega stresa je vedno več, a le redki poiščejo pomoč.

Žrtev kroničnega stresa je vedno več, a le redki poiščejo pomoč.

03.02.2020

Obvladovanje stresa je veščina, katero se nekateri naučijo spontano, a večina se ne.

In kako se stres kaže? Vse več ljudi se v življenju srečuje s stresom, prekomernim delom in pritiskom časovne stiske. Zaradi česar po navadi trpijo naši najbližji.

Preveč neprekinjenega stresa povzroči skoraj nenehno aktiviranje telesne stresne reakcije.

Prekomerna izpostavljenost kortizolu in drugim stresnim hormonom lahko poveča tveganje za pojav tako telesnih kot duševnih motenj in bolezni (debelost, nespečnost, prebavne težave, srčne bolezni, tesnoba, depresijo, motnje spomina/koncentracije in mnoge druge telesne bolezni).

Prav zaradi tega smo v Diagnostiki Clarus sestavili 5 TEDENSKI ANTISTRESNI PROGRAM.

Negativni vplivi stresa na organizem

Slika prikazuje človeško telo in opise kako stres vpliva na posamezne dele, vplivi stresa na glavo, trebuh, kožo, srce, prebavila, imunski sistem, sklepe, mišice, reproduktivni organi ter trebušno slinavko.

Odgovorite na spodnja vprašanja?

• Vas preganjajo skrbi in težko zaspite?
• Imate pogoste glavobole ali krče v mišicah?
• Vam zmanjkuje časa za družino, kar vodi v slabe odnose doma?
• Imate povečan srčni utrip in krvni tlak?
• Imate čustvene izbruhe, ste potrti, osamljeni, neodločni?

Podjetja in posamezniki, ki so se odločili, da investirajo čas v znanje in usposabljanje obvladovanja stresa poročajo o povečani produktivnosti, boljših odnosih, boljši organiziranosti in boljšem fizičnem počutju.

Zadovoljstvo zaposlenih se izboljša in odsotnost iz dela se zmanjša. Z večjo produktivnostjo in boljšo organizacijo se zmanjša število ur namenjenih službi, zato lahko namenimo več časa sebi in družini.

Čeprav je dokazano, da dolgotrajni stres škoduje zdravju, na žalost večina ljudi pomoč poišče šele, ko so že prisotni fizični in duševni znaki oz. kadar je že prepozno in je izgorelost pred vrati.

Vendar problem je tudi v samem zdravstvu, saj je v okviru medicine dela in promocije zdravja bolj malo programov namenjenih obvladovanju stresa. Zdravnik vam reče, da se izogibajte stresu ali pa vam svetuje obisk terapevta - kar pa mnoge odvrača, saj je pri nas še vedno navzoča stigma ali pa se počutijo, da je zaradi tega nekaj narobe z njimi samimi.

Kako si lahko pomagamo?

V Diagnostiki Clarus se trudimo ozaveščati ljudi o pomenu obvladovanja stresa v vsakdanjem življenju. Smo med redkimi, ki v preventivne managerske programe vključujemo oceno stresa s proaktivnim svetovanjem.

 

V okviru promocije zdravja

IZVAJAMO TUDI USPOSABLJANJA OBVLADOVANJA STRESA

v obliki predavanj za podjetja.

In prav zaradi dobrih odzivov smo posebej pripravili Antistresni program.

 

5 tedenski Antistresni program

(individualno ali skupinsko)

Prednost našega programa je prav v tem, da skozi proces osvojite teoretična izhodišča stresa in praktična orodja za učinkovito spopadanje s stresom in obremenitvami vsakdanjega življenja.

Program poteka: individualno ali skupinsko 5 tednov (1x tedensko po 60 min).

Naročite se na Antistresni Program

Komu je namenjen Antistresni program:

Delavnica je namenjena vsem, ki si želijo naučiti učinkovito spoprijemati z obremenitvami, ki jih prinaša stresno življenje in s tem izboljšati kvaliteto življenja. Program je namenjen ozaveščanju ljudi o pomenu in obvladovanju stresa v vsakdanjem življenju.

Vsebina programa Antistresnega programa:

MODUL 1
Teoretična izhodišča stresa
Kvaliteta prehrane in stres

MODUL 2
Razvoj bolezenskih stanj kot posledica stresa
Duševne in telesne motnje povezane s stresom in obremenitvami
Načini obvladovanja in spoprijemanja s stresom

MODUL 3
Načini prepoznavanja obvladovanja čustev
Načini prepoznavanja in obvladovanja misli
Lastni viri moči

Kaj boste znali po koncu Antistresnega programa?

• Razumevanje osnovnih načel obvladovanja stresa – Teoretična izhodišča
• Naučili se boste prepoznati svoje sprožilce stresa - stresorje
• Razvili boste proaktivne odzive na stresne situacije in stresorje
• Uporabljali boste praktične pristope za obvladovanje stresa na delovnem mestu in zunaj njega
• Naučili se boste obvladovati stresa s pomočjo kvalitete prehrane, spalne higiene in drugih lastnih virov moči.
• Naučili se boste izdelati načrt dela za zmanjšanje in boljše obvladovanje stresa
• In še mnogo več

Program izvaja: Damjan Verhovc - Magister psihosocialnega svetovanja- Kognitivno vedenjski
psihoterapevtski pristop in Diplomant Fakultete za šport

Za več informacij nas kontaktirajte na 01 2000 910 ali mdps@diagnostika-clarus.si

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.