SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsakega pravnega posla in se lahko spremenijo.
Vsaka sprememba stopi v veljavo z dnem, ko je objavljena na spletni strani www.diagnostika-clarus.si.
S splošnimi pogoji določimo pravice in obveznosti Diagnostike Clarus d.o.o. kot izvajalca storitve , kot tudi naročnika storitve .

Splošni pogoji se nanašajo na :
- rezervacijo in plačilo storitve kot samoplačnika
- rezervacijo in plačilo kot ne pogodbenega poslovnega partnerja
- rezervacijo in plačilo storitve na podlagi pogodbe poslovnega partnerja

Splošni pogoji so objavljeni na spletni strani www.diagnostika-clarus.si., kot so tudi na voljo na sedežu podjetja na Grški ulici 13, 1000 Ljubljana

1. Postopek naročanja na storitev:

Vsako storitev je potrebno predhodno naročiti.
Naročite se lahko:
- osebno na recepciji izvajalca
- elektronsko preko spletnega obrazca na www.diagnostika-clarus.si
- po elektronski pošti in sicer :
• zdravniški pregledi medicine dela, prometa in športa (MDPŠ) na e-mail naslov: mdps@diagnostika-clarus.si
• specialistične ambulante na e-mail naslov: diagnostika@diagnostika-clarus.si
• managerski pregledi na e-mail naslov: maja.janezic@diagnostika-clarus.si
• preko spletne aplikacije : preventivni.si
- po telefonu in sicer:
• za medicino dela, prometa in športa ( MDPŠ) na 01/2000-910
• za specialistične ambulante na 01/2000-910

 

2. Preklic naročila storitve:

V roku treh dni pred dogovorjenim rokom za izvedbo naročila, mora naročnik storitve javiti odpoved storitve na enega od zgoraj naštetih kontaktov.

 

3. Cena storitev in plačilni pogoji:

Cene storitev so opredeljene v ceniku , ki je v veljavi ob opravljanju storitve. Zadnji veljaven cenik je objavljen na spletni strani in na sedežu podjetja Diagnostike Clarus d.o.o.
Na ceniku davek na dodano vrednost ni vključen, saj so zdravstvene storitve oproščene plačila DDV-ja po zakonu o davku na dodano vrednost.
Davek na dodatno vrednost pa se obračuna za vse storitve, ki se ne opredelijo kot zdravstvene storitve.
Izvajalec je upravičen do spremembe cen brez predhodnega obvestila, razen v primeru že sklenjenih pogodb z poslovnimi partnerji.
Po opravljeni storitvi izvajalec izstavi končni račun za opravljeno delo. Prav tako izstavi zdravniško spričevalo, obvestilo, poročilo in itp...
Izdani račun je potrebno v primeru samoplačniške obravnave poravnati takoj na recepciji izvajalca. Plačilo se izvede v gotovini ali z plačilno kartico ( Eurocard / Mastercard, Visa, Diners, Ba-kartica, Maestro).
V primeru izstavitve negotovinskega računa je rok plačila 8 dni oziroma kot ga določa člen sklenjene pogodbe poslovnih partnerjev. Naročnik lahko račun zavrne v roku 8 dni po prejemu računa, po preteku tega roka zavrnitev računa ni več mogoča.
Če naročnik po zapadlosti računa ne poravna, pošlje izvajalec naročniku dva opomina, v katerih določi dodaten rok za plačilo. V primeru, da račun ni poravnan niti v roku, določenem v drugem opominu, izvajalec plačilo računa terja po sodni poti s sprožitvijo izvršilnega sodnega postopka.

Darilni bon se lahko kupi na sedežu podjetja na recepciji. Veljavnost darilnega bona je eno leto od nakupa. Darilni bon ni zamenljiv za denar in ni prenosljiv na drugo osebo. Darilni bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru če je vrednost storitve višja od vrednosti bona, se razlika doplača. V primeru, da je vrednost storitve nižja se naročniku storitve ponudi dodatna storitev.

 

4. Obveznosti izvajalca:

Izvajalec se obvezuje, da bo za naročnika v dogovorjenem roku izvedel naročeno storitev v skladu z naročilom in splošnimi pogoji poslovanja pod pogojem, da bo naročnik izpolnil svoje obveznosti ( dostava vse potrebne dokumentacije (zdravstvena kartoteka, zdravstveni specialistični izvidi, napotnice s strani delodajalca in ostalo zahtevano dokumentacijo..) na dan naročene storitve).
Varoval osebne podatke naročnika oziroma pacienta v skladu s pravnimi predpisi o varovanju osebnih podatkov.
Storil vse, da bi naročniku oziroma pacientu zagotovil stalno kakovost svojih storitev.
Izvajalec se tudi obvezuje, da bo po svojih najboljših močeh zagotovil pravilno in ažurno objavo podatkov na spletni strani www.diagnostika-clarus.si , vendar ne more zagotoviti nenamernih napak glede cene in rokov storitve.

 

5.Obveznosti naročnika oziroma pacienta:

Naročnik oziroma pacient se z naročilom storitve obvezuje, da bo z izvajalcem sodeloval pri določitvi termina dogovorjene storitve, ter zagotovil vse podatke, zdravstveno dokumentacijo ( zdravstvena kartoteka, zdravstveni specialistični izvidi, napotnico s strani delodajalca.. ) in ostalo dokumentacijo pravočasno, da bo izvajalec lahko izvedel naročeno storitev strokovno , kakovostno in pravočasno. V primeru, da naročnik oziroma pacient ne zagotovi naštetega v prvem stavku 5.točke izvajalec ne more zaključiti naročene storitve in ne izda končnega zdravniškega izvida.
Naročnik oziroma pacient se obvezuje, da bo pri izvedbi naročila upošteval navodila in priporočila izvajalca.

 

6. Varovanje osebnih podatkov:

Osebni podatki naročnika oziroma pacienta se zbirajo, obdelujejo in varujejo v skladu s zakonodajo, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
Več na https://www.ip-rs.si/zakonodaja/zakon-o-varstvu-osebnih-podatkov/.

 

7. Obdelava in hranjenje osebnih podatkov:

Izvajalec zbira in obdeluje nekatere osebne podatke naročnika oziroma pacienta, ki prihajajo v Diagnostiko Clarus d.o.o. na zdravniške preglede medicine dela, prometa in športa, kot na ostale specialistične preglede, ter managerske programe specialističnih preiskav.
Osebne podatke zgoraj omenjenih zdravniških pregledov se v skladu z zakonodajo hranijo 40 let.
Naročnik oziroma pacient lahko zahteva dostop do svojih osebnih podatkov v zvezi z zgoraj naštetimi zdravniškimi pregledi, vendar pa ne more podati zahteve o izbrisu njegovih osebnih podatkov. Naročnik lahko pisno zahteva prenos svojih osebnih podatkov na drugega pooblaščena izvajalca zdravstvenih storitev.

 

8. Pritožbe in prizivi:

V primeru pomanjkljivosti ali nepravilnosti se od naročnika oziroma pacienta pričakuje , da o tem takoj obvesti zaposlene pri izvajalcu, da se situacija reši v čim hitrejšem času.
V primeru, da se pomanjkljivost ali nepravilnost , kljub možni takojšnji rešitvi situacije poda po opravljeni storitvi, se šteje, da se je naročnik oziroma pacient z obravnavo storitve strinjal in naknadna reklamacija ni mogoča.
Za ostale pomanjkljivosti, katere ni mogoče odpraviti takoj, se lahko vloži pisna reklamacija v roku 8 dni od dneva opravljene storitve po elektronski pošti maja.janezic@diagnostika-clarus.si
Po izteku roka izvajalec reklamacije ne bo obravnaval.
Izvajalec se na pritožbo oziroma priziv odzove v roku 8 dni od dneva prejema pisne vloge.

 

9. Končne določbe:

Pravni posel se zaključi, ko se med izvajalcem in naročnikom oziroma pacientom zaključijo vse dejavnosti od naročila storitve, izvedbe in dokončanja, ter plačila naročene storitve.
V primeru poslovnega sodelovanja je potrebna pisna odpoved.
Morebitne spore se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru na pristojnem sodišču glede na sedež podjetja v Ljubljani.
Splošni pogoji poslovanja pričnejo veljati z dnem objave na spletni strani izvajalca in za nedoločen čas oziroma do uveljavitve novih.
Izvajalec ima pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja brez predhodne najave. Ob spremembi splošnih pogojev poslovanja izvajalec poda objavo o spremembi na svoji spletni strani.

 
 
 

Prijavite se na naše e-novice

Želite spremljati naše novosti, posebne ponudbe in zanimive ter koristne namige? Potem se naročite na e-novice Diagnostike Clarus.

 
    1. Diagnostika Clarus d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.