Avtogeni trening – 8 tedenski program sprostitvenih tehnik

Avtogeni trening – 8 tedenski program sprostitvenih tehnik

Avtogeni trening je tehnika samohipnoze, ki jo je razvil nemški nevrolog dr H. H. Sultz. Aktivira naravni telesni odziv sproščanja z namenom preprečevanja neželenih duševnih in telesnih simptomov.

S pomočjo tehnik umirimo svoje misli in skoncentriramo svoj um, hkrati si naberemo nove zaloge energije, s čimer si izboljšamo naše celotno počutje.

Posledično lahko v neprijetni situaciji kontroliramo svoja vedenja, ki niso takojšen odgovor trenutnega čustvenega doživljanja, ampak sposobnost odziva na podlagi realne kognitivne presoje. (Avtogeni trening, progresivna mišična rečlaksacija, dihalne tehnike, ...).

Naročite se na Avtogeni trening

Za vsa ostala vprašanja smo vam tudi na voljo po tel. št.: 01 2000 910 ali diagnostika@diagnostika-clarus.si

CENA za Avtogeni trening (8 tednov) : 300 € 


Vrsta storitve: SAMOPLAČNIŠKA DELAVNICA

Čas trajanja: Delavnica poteka individualno 8 tednov (1x tedensko po 60 min).

Kraj izobraževanja: Šmartinska cesta 152, Ljubljana (BTC hala 9)

CENE za vse storitve psihoterapije so navedene v CENIKU

 

Vsebina: 

 

 Avtogeni trening - kako nam pomaga?

Avtogeni trening je priljubljen pri profesionalnih športnikih, pogosto se ga uporablja v povezavi s kognitivno vedenjsko terapijo, lahko pa je tudi samostojno orodje za sproščanje. Mnogi poročajo, da je bil avtogeni trening v veliko pomoč pri obvladovanju stresa (tudi panični napadi, fobije).

Glede na metaanalizo več kot 70 študij rezultatov, objavljenih v Applied Psychophysiology in Biofeedback, se je avtogeni trening izkazal za učinkovito pomoč pri zdravljenje številnih različnih zdravstvenih težav, vključno z:

  • migrenami,
  • kronično bolečino
  • hipertenzijo,
  • težave z želodcem
  • astmo, somatizacijo,
  • srčne palpitacije,
  • tesnobo,
  • depresijo in distimijo ter
  • nespečnostjo (in drugih težavah spanja).

Nazaj na vsebino

 

Kdo vodi Antistresni program?

Mag. Damjan Verhovc - Magister psihosocialnega svetovanja - Kognitivno vedenjski psihoterapevtski pristop

Nazaj na vsebino

 

Zakaj je Avtogeni trening pod vodstvom terapevta?

Dokler tehnike ne osvojite je vadba avtogenega treninga najuspešnejša, če se izvaja z usposobljenim strokovnjakom, kot je terapevt. 

Obstaja določena stopnja tveganja, če avtogeni trening izvajate sami brez podpore strokovnjaka. Če tehniko uporabljate nepravilno, lahko to privede do čustvenih težav. Kvalificirani strokovnjak bo zagotovil, da se tehnike naučite učinkovito in jo pravilno uporabljate.

Nazaj na vsebino

 

Kakšna je tehnika avtogenega treninga?

Tehnika je sestavljena iz serije šestih miselnih vaj, ki se uporabljajo za pridobivanje telesnih občutkov toplote in težnosti. Vaje posledično aktivirajo naravni telesni odziv sproščanja. Vaje je treba izvajati večkrat na dan, dokler ni posameznik sposoben prostovoljno preusmeriti telo v stanje zmanjšanega stresa.

 Nazaj na vsebino

 

Kako poteka delavnica Avtogenega treninga?

Srečanja so podobna tradicionalni terapiji. Namesto, da se osredotoča na pogovor ali analizo problemov in izzivov, terapevt vodi posameznika pri učenju praktičnih tehnik sproščanja. Cilj je, da se tehnik naučite v 8 obiskih, ki potekajo enkrat tedensko. Če želite biti uspešni pri samostojnem izvajanju avtogenega treninga po končani delavnici je potrebno, da vsakodnevno vsaj 15 minut tudi sami izvajate tehnike sproščanja. 

Nazaj na vsebino

 

Ali Avtogeni trening deluje?

Brez redne vaje avtogeni trening verjetno ne bo imel učinka. Zaradi tega je delavnica koristna posameznikom, ki so motivirani in zavezani, da se tega naučijo. Toda za tiste, ki uspešno osvojijo tehniko, deluje in je lahko učinkovita metoda za zdravljenje kroničnega stresa.

Nazaj na vsebino

 

Sorodne vsebine 

Sorodne vsebine o stresu:

Nazaj na vsebino 

 

Aktualne vsebine:

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.