Psihoterapija – Individualno svetovanje

Psihoterapija – Individualno svetovanje

Psihoterapevtsko svetovanje/terapija oziroma psihosocialno svetovanje kot znanstveno strokovna disciplina je oblika pogovorne intervence, ki se ukvarja z odpravljanjem psiholoških težav.

Vključite se v proces pogovorne terapije/svetovanja s kognitivno vedenjskim pristopom, kjer terapevt/svetovalec uporablja znanstveno potrjene in učinkovite metode za pomoč ljudem s čustvenimi težavami in različnimi psihološkimi motnjami.

Svetovanje nudi sistematičen, ciljno usmerjen pristop k obravnavi posameznikove čustvene in duševne stiske.

Naročite se na svetovanje

Za vsa ostala vprašanja smo vam tudi na voljo po tel. št.: 01 2000 910 ali diagnostika@diagnostika-clarus.si

CENA za psihoterapijo (svetovanje): 70 € za 60 min


Vrsta storitve: SAMOPLAČNIŠKA

Psihoterapevtska svetovanja organiziramo 2x tedensko ob:

  • torkih (večinoma v dopoldnaskem času)
  • četrtkih (večinoma v dopoldnaskem času)

Čas trajanja: 60 min

Kraj pregleda: Šmartinska cesta 152, Ljubljana (BTC hala 9)

CENE za vse storitve psihoterapije so navedene v CENIKU

 

Vsebina zapisa:

 

Kdo vodi psihoterapevtska svetovanja:

  • Magister psihosocialne pomoči in univ. dipl. profesor športne vzgoje Damjan Verhovc

 Nazaj na vsebino

 

Kaj je psihoterapija?

Psihoterapija je znana kot pogovorna terapija, svetovanje, psihosocialna terapija ali preprosto, terapija. Psihoterapija je način, kako pomagati ljudem z najrazličnejšimi duševnimi boleznimi in čustvenimi težavami.

Terapevt vam v zaupnem okolju svetuje z znanstveno utemeljenimi metodami katerih cilj je odpraviti ali olajšati simptome in pomaga spremeniti moteča prepričanja, stališča ter vedenjske vzorce.

Posamezniku nudi boljše razumevanje vedenjskih, miselnih in čustvenih vzorcev, kar omogoča, da prepozna, zakaj se počuti pozitivno, tesnobno ali depresivno.

Nazaj na vsebino

 

Kaj je kognitivno vedenjska terapija?

Kognitivno vedenjska terapija ljudem pomaga, da se naučijo prepoznati in spremeniti destruktivne ali moteče miselne vzorce, ki negativno vplivajo na vedenje in čustva. 

Kognitivno vedenjski pristop je kratkoročna vrsta terapije, ki z uporabo različnih tehnik in pristopov, ki obravnavajo misli, čustva in vedenja, pomaga ljudem osvojiti nove načine vedenja s spreminjanjem miselnih vzorcev. 

Nazaj na vsebino

 

Kaj boste pridobili s psihoterapijo?

Med psihoterapijo spoznate svoja razpoloženja, občutke, misli in vedenja. Psihoterapija vam pomaga, da se naučite prevzeti nadzor nad svojim življenjem in se odzvati na zahtevne situacije ter se z njimi učinkovito spopasti.

Nekateri cilji v psihoterapiji so: 

  • Obvladovanje stresa
  • Jasnejše prepoznavanje težav
  • Boljše zaznavanje lastnega razpoloženja
  • Razvijanje zavedanja o avtomatskih mislih
  • Razlikovati med dejstvi in iracionalnimi mislimi
  • Razumeti, kako pretekle izkušnje vplivajo na sedanja čustva in prepričanja
  • Bolje razumeti dejanja in motivacije drugih ljudi
  • Učinkovito upravljanje s časom
  • Določanje dosegljivih ciljev
  • Razvijanje bolj pozitivnega način razmišljanja 
  • Izogibanje posploševanju in nerazumnemu razmišljanju
  • Oredotočite se na to, kako so stvari, namesto na to, kako mislimo, da bi morale biti
  • Zmanjšati občutke krivde in strahu 

Nazaj na vsebino 

 

Pogoste težave zaradi katerih se odločimo za psihoterapijo? 

Mnogi, ki se odločijo za psihoterapevtsko svetovanje nimajo patoloških bolezni in motenj, razlog obiska je preprosto želja po bolj kakovostnem življenju, pozitivni naravnanosti, razumevanju sebe in drugih.

Pogosto se za terapijo odločimo zaradi težav kot so:

  • stres 
  • čustvena stiska
  • nezmožnost obvladovati čustva
  • anksiozne motnje
  • panični napadi
  • nespečnost
  • strahovi
  • tesnoba
  • fobije
  • negativne misli
  • jeza
  • asertivnost
  • depresija
  • težave v medsebojnih odnosih
  • težave na dlovnem mestu
  • težka življenska situacija
  • pomankanje samospoštovanja

Nazaj na vsebino

 

Zaključek

Magister psihosocialne pomoči in univ. dipl. profesor športne vzgoje Damjan Verhovc, večkrat tedensko izvaja pogovorne terapije s kognitivno vedenjskim pristopom in v sklopu managerskih pregledov izvaja oceno stopnje stresa

Nažalost pa se vsi vse pogosteje srečujemo s prekomernim stresom, zato je dandanes še toliko bolj pomembno, da se ga naučimo obvladati. 

Ker dolgotrajni stres ali kronični stres resno škoduje vašemu zdravju smo v ta namen pripravili tudi:

Nazaj na vsebino 

 

Aktualne vsebine: 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.